Tusami Kızlar dünde yaptım 5 gün vardı adete, bu gün 4 gün var, böyle çıktı, düne göre koyulaşmış geldi.yarın erken gebelik testi yapacağım
meltemyalcii Tusami benimde adete birkaç gün kala bu kadar bile belli değildi çizgi ona rağmen çıkmıştı kanda. Sizde kan verin çıkar muhtemelen. Hayırlı olsun :)
haticenurrr Tusami bende ovülasyonla bakıyodum ama o sanırım baya ilerleyince cıkarıyor benim bundan da soluktu erken gebelik yap bence kuzu
edb06 Tusami ben adetten 1 gün önce eşit koyulukta görmüştüm ama adet oldum. O günden beri inanmıyorum
haticenurrr Tusami 2 gün önceydi sanırım canım yarın istersen yapayım nasıl gözükecek bende merak ettim 😂
Meridaily Adetim 2 gün gecikmişti ovülasyon testinde çift koyu çizgi pik gördüm. Gebelik testi yaptım negatifti. Ertesi gün adet oldum.
haticenurrr Tusami daha açıktı, ondan 3-4 gün önce yine yapmıstım o daha koyuydu bende şüphelenmistim ama sonra acıldı cizgi
haticenurrr Mervoliyld bilmiyorum ki bende burada gördüm hamile olunca pik yaptıgı gibi koyu oluyormus
HKclm Tusami tekrad yumurtlama goruyor olabilirisniz degerlendirin bugunu de. Bazi aylar 2 kez olabiliyormus cunku. Gebelik ilerleyince gosteriyor sanki ovulasyon testleri ve daha koyu oluyor diye biliyorum. Gonlunuzce olsun