ArzuHmdLh1 20+3 haftalığım bugün doktor sıvın fazla dedi detaylıya gönderdi sizde de böyle bişey oldumu çok huzursuzum şuan 😞
Gul_hamad ArzuHmdLh1 bende öyle oldu. Sivin fazla dedi,detayliya gonderdi. Sonra sekerden uzak durmami söyledi. 2 hafta sinra düzeldi
Cerenora Canım çok geçmiş olasun. Burda sıvısı fazla olup normale dönen çok örnek okudum. Sıvı fazlalığı genelde şekerle alakalı oluyor inşallah hayırlı sonuçlarla gelirsin.
ArzuHmdLh1 İnş ama şuan çok kötü oldum ikili testim de yaş riski üzerinde çıkmıştı bilmiyorum inş kötü bişe çıkmaz
Cerenora ArzuHmdLh1 Aklına kötü şeyler getirme içini ferah tut. Benim hamileliğim de sıkıntılı işk haftalar harap ettim kendimi ne zamanki positif oldum olumlu şeyler oldu. Bebeği de kendini de üzme.