Merhaba canım bende 6+6 gebeyim.Benimde Çarşamba günü gelmişti. Sabah hemen doktora gittik. Düşük tehlikesi olabilir dedi sadece keseyi ve bebeği gördük ama şimdilik bir sıkıntı yok. Progestan ilaç verdi o zamandan beri daha gelmedi henüz çok şükür. Kendini fazla yorma ağır iş yapma uzan elinden geldiğince bol bol. Korkma gözükür beslenmene dikkat et yeterli 🥰