Cansu1- doğrudur ben artık alışmışım hiç kirlenmeden sildigim için bitiyor hemen. Ben de temizlik takıntısı var belki de o yüzden hiçbir şeyden nefret etmiyorum 🤷🏻♀️ bı de şey benim camlarimin hepsi bana doğru açılıyor yani çıkma etme derdi olmuyor onun da avantajı var