Kaltub Doktorum kasıklarım çok ağrıdığı için bana No-spa 40 mg ilaç verdi fakat internette kullanılmaz yazıyor ne yapmam gerekiyor kullanan var mı acaba😔
kahvesever__ Kaltub doktorun verdiyse kullan internete bakma sen herkes bir şey yazıyor sakıncalı olsa doktorun verirmiydi
Seda020921 Kaltub noshpa bnde kulandım bi sıkıntısı olmadı gunde 2tane ıcıyordum agrı ıcın hamile olanlara verılıle bılır
_fatima_1234 Kaltub canim Benim gorumcemde hamileyken hep no wpa ilaci aldi ve cok iyiyimiw bebegin yerini saglamliyomuw merak etme hemde doktorun yazdiysa bisey olmaaz
Minikbebegim1999 Kaltub eczaneyi ara ve hapin adını ver hamilelikte kullanilir mi diye sor ben oyle yapıyorum guvenemeyince
Lavineda04 Nete de güven olmuyo açıkcası nette sağlam adanı ölü gösteriyo resmen o dere korkutuyo insanı ya
_fatima_1234 Kaltub ah ablam bende dil bilmeyince tercumanda tercuma edib oyle soyluyorum🤣acayib onlarda bilmedigim bisey soylediginde baka kaliyorum😂😂😂evetle hayirla izah etmeye caliwiyorum