Minikcennetim Kızlar bugün ilk dega prilam içtim gayet iyiyim çok şükür bulantım yok ama inanılmaz bi şişkinlik ve gaz sancısı var prilam yapar mı?
Edabykl Minikcennetim 5 ay kullandim düzenli asla gaz siskinlik yapmadi bende baska biseyden kaynaklaniyodur o gaz siskinlik bence
Edabykl Minikcennetim bende yapmadi cok iyi geldi bulantilarima onla yasadim resmen bazisina etki bile etmiyor size etki etmiş kullanin onu cok iyidir bulantıya
Edabykl Minikcennetim bende ilk 5 ay midem cok fenaydi o ilacla yasadim gercekten cok fenaydim suan 25 haftaligim daha kullanmiyorum cok zorlanirsam gunde 1 tane iciyorum insallah seninki uzun surmez 🌸
Vera09 Prilamla ilgli oldugunu sanmiyorm yediginiz bisey dokunmustur. Prilami en etkili hissetmek icin gece yatarken icin. Uyumadan once ilacimi almadigim icin bu sabah yine bulantiyla firladm🤢