Pembe-mavi İstanbul Anadolu yakasında ikili testi aorunsuz yaptıran, özel veya devlet farketmez memnun kalan yardımcı olur musunuz? Pendikte oturuyorum 7 haftalığım fakat şimdiden araştırmaya başladım geç kalmamak için. Şimdiden teşekkür ederim
Yesim Pembe-mavi başka bir yere gitmene gerek yok ki canım. Kan testi takipi doktorun da yapar. Sen detaylı usg bak simdiden 💜
zynepnur Pembe-mavi bende pendikteyim. Zeynep kamilden randevu bulmuştum kadın doğumdan Zeynep Kamil hastanesini seç alttaki açıklama kısımlarına bak 11-14hafta ikili test yazıyor sürekli açılmıyor randevu ama şimdiden bakarsan denk düşürürsün
ceren8 Bende pendikteyim konuyu takip ediyorum 8 hafta oldu bebeğim👼🏼 Fakat 2li tarama testini takipli olduğumuz doktor yapmayacak mı? Başka biryere mi gitmek gerekir?
Buketyusra Pembe-mavi çok ilginç ikili testi doktor kendisi yapıyor ultrasonda ölçüyor sonra kan testine bakıyor özel muayenehanesi mi var doktor ona mı gidiyorsun
Pembe-mavi Buketyusra önce ki gebeliğim başka bir hastane de takip edilmişti. O zamn da doktor dışarıda yaptıracaksın bi yapmıyoruz demişti
Anneeghh2603 Ya ben yaptırmadım hiç bir testi bu zorunlu bir şey mi onu da bilmiyorum bir sorun teşkil eder mi yaptırmamamla alakalı
Pembe-mavi zynepnur teşekkür ederim önceki gebeliğimde orada yaptırdım. Ama eşim hafta içi çalıştığı için tek başıma gidemem çünkü 16 aylık bebeğim var. O yüzden daha yakın bir yer istiyorum.