Ozkangamze2016 Kızlar bizim 3500 gosteriyo ve 4 gün kaldı dogumumuza inşallah eksi de veriyor ya çok farklı doğan oldumu merak ettim
Sena646 Ozkangamze2016 ay onu bende çok merak ediyorum ama 200 gram falan eksik çıkıyormuş galiba bide doğumdan sona bebişin şişliği falan iniyor ya 🤷🤷😊😊
Esmaonur Ozkangamze2016 bizim 36+0da 2650 gramdı. 38+0da doğum olacaktı doktor 3 kiloyu belki görür belki görmez dedi. 2980 doğdu. Bizimki doğru çıktı 😄 ama değişen çok oluyormuş çok okudum burda
Deletedmom727271 İlla ki farkeder. Mesela benim ilk doğumum da doktorum 3900 demişti öyle doğdu oğlum ama ikinci doğumum da doktorum 3800 demişti 3 kilo doğdu :) değişebilir 🙃
Ozkangamze2016 Bizim mesela -500 gösteriyor ulturosan kağıdı doktorumda tam kesin aynı sonuç alamıyoruz malesef dedi bakalım nasipse gorcez ne kadar gittigini
twohones Ozkangamze2016 oğluma doğumdan önce ultrasonla bakıldı 3500 diyebiliriz dedi doktor doğduğunda 3700dü 🥰
Ezgiduru Ozkangamze2016 benim ilk kızımda dr 2950 demişti bı gün sonra doğum yaptım 2900 çıktı 2700 le de hastaneden ciktik