Gozdemaya Can ve Medical Hastaneleriyle anlaşmalı olan arkadaşımın doktoru Can'ı tavsiye etmemiş özellikle, bir doğumunda anestezide yaşanılan sıkıntıdan bahsetmiş ve artık Can'la çalışmayacağını söylemiş. Tam ayrıntılı nedir ne değildir bilmiyorum, doktorun kişisel ekiple anlaşmazlığı olabilir belki. Sonradan içimi biraz rahatlatmaya çalıştım, her yerde bir şekilde sıkıntılar yaşanabiliyor. Doktorumu çok seviyorum değiştirmek istemiyorum açıkçası.
Can'da doğum yapan arkadaşlar varsa bize bilgi verirlerse bu süreçte çok mutlu oluruz.