Kizlar bir arkadaşım var çarşamba günü kan verdi akşam çıktı sonucları sonuçlarda beta <1.20 çıkmış 2 gün sonra yani dün aramışlar betanın 2500 olduğunu söylemişler ama başka kan vermemişti gebelik var mıdır sistemsel bir hata mıdır acaba başına böyle bisey gelen varmı