Arkadaşlar tekrardan merhaba dün ultrosnda bebeğim 6+1 olarak gözüktü. Biz 7+5 olarak biliyorduk. Bir sıkıntı olmaz insallah değil mi böyle olup düzelen haftasına yetişen oldu mu ? Adet tarihi vs mi düzeltiliyor acaba ? Allahın izniyle sağlıkla ilerler insallah hamileliğim. 🧿