Kızlar 1 haftalık bebeğim var geçenlerde doktor sarılık için topuk kanı aldı bir gece hastanede kaldık mavi ışın tedavisi gördü bebeğim değerler 15ten 6ya düştü tekrar edebilir dedi sık sık emzirmek gerekiyor biliyorum daha 3,4 gündür anne sütü olabiliyor sütüm yeni geldi sürekli uyuyor uyandıkca emiyor tekrar uyuyor kim görse sarılık arttı gibi duruyor diyorlar iyice kafama takılmaya başkası strese giriyorum sürekli ağlayasım geliyor kendimi yalnız hissediyorum sarılık için şunu yaptım diyen işe yarayan öneri sunabilir mi😑