😁 doğuramayangiller arasına bende girdim hadi hayirli olsun bana hahahahaha kızlar harbi doğuramadim ya 39+4 haftalık gebeyim ne bı sancı ne bı açılma hiç bir şey yok rahim bilr yeni yumuşamaya başlamış doktorum 40 haftaya kadar bekleriz ya suni yada sezeryan dedi bakalım hayırlısı sizde durumlar ne?