Elif38 2 aya bi periyodik kontrol yazıyorlar. Ama ben ayda 2-3 kez gidip kan veriyorum. İlk zaman mırın kırın ettiler çünkü her kan tahlilinde doktordan ücret kesiliyormuş. Riskli gebeliğim var bu kanı sık sık vermek zorundayım ilgili yerlerle de görüşebilirim dedim ve riskli gebeler listesi varmış beni ona aldılar ve istediğim zaman kan veriyorum. Hatta aile hekimim izinliyken başka aile hekimi vardı bakmadı periyodik kontrolün gelmemiş bakmam dedi.