3 haziranda adet oldum 8 haziranda adetim bitti.Dünden beri aşırı göğüslerim ağırıyor🥲Hiç ağırmazdı.Sadece ilk gebeliğimde bu kadar ağırmıştı🥺Ağrıdan kastımda uçlarına dokunamıyorum..Diğer gebeliğimdeki ağrının aynısı diyebilirim..Bunun sebebi ne olabilir?Başına gelen var mı?