Eda_krkmz bende senin durumundayım 15 haftalikken göstermedi doktorum idrara sıkışık ve çikolata ye gel hareketlensin demişti oysaki benim ki hareketsizlikten değil çok hareketlilikten göstermedi üstelik çikolata feln da yemeden gittim çok hareketli bir bebişim var şimdi ramdevumu bekliyorum 10 gun sonra gidicem 17+2 de randevum var gosterir mi bilemiycem ama yerinde durmuyor hiç göremedi doktorlar sizin ki tam tersi hareket etmediği için goremedilerse çikolata yiyebilirsin ama bu durum tamamen bebekle alakalı göstermeyiniz göstermiyor malesef benim arkadaşım 6. Aya kadar kız dediler göstermiyor diye 6. Ayın sonunda erkek olduğunu öğrendi şimdi doğdu erkek yani gostermiyorsa kızdır diye birsey yok bebek gostermiyorsa göstermez benim kide horon tepiyor icerde durmuyor ki doktor bacak arasını görsün doktor çocuk hareketli dedi 🤣