Elif1734 ilk beta değerine göre düşük denmez canım kafana takma sen. Kızıma hamileyken tam adet günümde 4 haftalıkken 222 ile öğrenmiştim. Önemli olan iki günde bir artışı en az %60 olmalı. Benim sana önerim 1 hafta sonra tekrar git. İki günde bir gidip gelmek strese sokuyor insanı. Hayırlı sağlıklı gebelik diliyorum 💕