Srpgrns Hanımlar günaydın ben 29 haftalık gebeyim.Kahvaltıdan sonra sürekli rahatsız oluyorum halsizlik ve baş ağrısı oluyo birden.Ayakta duramıyorum tansiyonumu ölçtüm 11. 2 tansiyonla alakası varmıdır sizce sebebi ne olabilir.Bu durumu yaşayan var mı?