Merhaba sevgili anneler,
29+4 teyim ve 1 aydır hiç kilo almadım. Normalde 24. Haftaya kadar 10 kilo almıştım. 24ten beri kilom sabit kaldı. Sizce bu normal mi? Bebeğim kilo almışmıdır? Kontrolüme 1 hafta var daha o yüzden doktorada soramadım. Tecrübelerinizi aktarabilir misiniz ?