Momy_eyyuptalha o zaman o şekilde yazabilirsin ve arkadaşımızı da doğru yönlendirmiş olursun böylelikle. Kendin doktora gidip bir de acile gidip sonrasında kendi doktoruna danışarak içmeme kararı aldığınızı söylüyorsun ama arkadaşa durumu ne ciddiyete olduğunu bilmeden sanki onu muaine etmiş gibi limon ılık su diye telkinlerde bulunuyorsun. Senin enfeksiyon yoğunluğun ile onun ki farklı olabilir doktorun da senin için doğru kararı vermiştir ama senin onun için doğru kararı veremeyeceğin kesin. Bu konuda çok hassasım çünkü sürekli aynı durumu yaşıyorum… Ve inan çok zor istersen enfeksiyonun bebeğe zararları diye bi araştırma yap beni daha iyi anlarsın. 👍