Ozun benım de pyleydı cnm kese etrafında kan görülmüştü ıkıncı gebelıgımde haftaya gel demişti gtmemıstm rahat davranmıstm açıkcası sonrada evde agrılarım oldu regl gbı sancı agrı cektm hastaneye gttm kese etrafındakı kan keseyi düşürmüş ddı doktor sonra bebegı ben o zaman bide ıkı buçuk aylıktım basından beri kan demstı bidahakı hafta gel demesıne rağmen ben bı ay gtmedm zaten gebelıgımide öğrendiğimde bır buçuk ay olmustu o yüzden dkkt et ben çok büyük ders aldm ve etrafımda herkeste bsey duyduğumda hemen üstünde dur deyıp kendmı anlatyorm çok pısman oldum çok üzüldük esımle kendmı sorumlu bıle tuttum baya ama yapacak bsey yok yıyvek ekmegı yokmuş deyıp hemen yeri dolsun istedım smdı de üçüncü gebelıgım iste çok şükür hersey yolunda ıns bunu sağ salım alır kucağıma rahatlarım bundada altı ay boyunca rıskım vardı hep yatıstaydm korkudan her hafta hastaneye gdyoduk esımle buna da bsey olmsn DİE suan 32 haftayım ıns bu saatten sonra bsey olmaz sende sağ salım kucağına alrsn ıns ben belkı hastaneye gtms olsam üstünde dursaydm ılaclarla dururdu belkı kuzum :(