Merhaba arkadaşlar dun ultrason muaneye gittim 5.2 gunluk hamileyim fakat ara ara kahve rengi lekeler geliyor normalde bu hafta adet günümdu eski kanmi geliyor anlamadım dun doktor hersey olmasi gerektigi gibi guzel dedi ters bisey gormedi ama 2 gundur bu şekilde kahve rengi lekeler geliyor normal mi ya