KkubraOz Ceren1calhan karın ağrısı önemliymiş bikaç gün önce alt karnımda ağrı sancı tarzı bişey vardı geçmiyordu. Doktorum baktı plesanta aşağıdaymış nst ye bağladı orda da sancı çıkınca serum takıp ilaç verdiler. Öyle kesildi. Magnezyuma da başlattı. Doktorunuza danışın geç olmadan nolur nolmaz