Pskglzr Merhaba hanımlar, Bebelerinizin altını nasıl temizliyorsunuz? Islak mendille mi, pamuk ıslatıp mı, yoksa ıslak mendili yıkayıp mı? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum. Çok kararsız kaldım.
SusamTanecigi Pskglzr üç ay temizleme pamugunu ılık su ile ıslatıp temizledim dışarıya çıktığım zamanlarda ıslak mendil kullandım sadece zorunlu durumlarda
Feyza-nur Pskglzr ilk 6 ay pamuk kullandım ıslattım temizledim suan 10 aylık 6 ayından sonra ıslak memdile gectim ama içim rahat etmiyor ıslak mendılı yıkayıp kullanıyorum
hunilimom Pskglzr ıslak mendil kullandım öyle yıkama vs yapmadım yaz bebesi olduğu için poposunu felan her kaka da yıkadım nerdeyse
SusamTanecigi Pskglzr e bebeğin kendi markasını kullandım baby me ıslak mendil de sleepy bio natural kullandım dışarıda şuan sleepy ile devam ediyorum pamuk bulunduruyorum hala memnundum
Dark Pskglzr bı 20 gün kadar pamukla temizledim sonra sleepy yenidoğan ıslak mendile geçtim. Temizledikten sonra en son, yikadigim ıslak mendille bir kez siliyorum. Bu güne kadar pişik vshic yaşamadık