Umay255 SunnyG Bana açıklama yapcan diye birşey yazmadım doğru oku lafı önce 34 günlük evliyim diyo düşük yapmış o zaman kelimesini düzgün yazicak avukat kız 🤣🤣 yani birşey yazarken doğru yazcan ki çelişki olmasın kimle ne yaptığı beni ilgilendirmez
SunnyG Umay255 kelimeni düzgün yazacaksın şöyle şöyle diye yazan sensin. Açıklama beklemişsin işte. Ne kadar meraklısınız insanları linçlemeye.
Umay255 Mihrimahvuslat bilmiyom ki balım daha belli değil işte ilk kız dedi sonra erkek bnde bilmiyom işte hafta içi bida gitcem bakalım ne diycek
Mihrimahvuslat Umay255 Umay yazınca belki kız olabilir diye düşündüm ya hadi hayırlısı inşallah haber ver merak ettim bende kız 😍😍
Umay255 Mihrimahvuslat kız benim ne suçum var ben nerden bilim daha önce olan şeyi bn yine bi erkek sandım ilk mantıklı bakınca saçma geliyo 🤣🤣
Mihrimahvuslat Umay255 neyse uzak dur bu tür postlardan bazen karşıma çıkıyor değişik postlar geçip gidiyorum🤣banada yap gı gelip içim 🤭
Mihrimahvuslat Umay255 teşekkür ederim canım ☺️ afiyet bal şeker olsun nerde yaşıyorsun kız belki yakın çıkarız 😅