Mehtapkz Kizlar merhaba adetimin 16. Gunundeyim sizce pik olmusmudur bole mi oluyor dun gece degerlendirdik smdi baska hangi gunler degerlendirmeliyim bilenler yazablrse sevinirim bu ay hsg cekilmistim kacirmk istemiorm canm iliski sikligi ne olmali
HKclm Mehtapkz ben yumurtlama gununu bi onceki gunu ve catlamayi degerlendiriyorum dilerseniz sizde oyle yapin
Mutlubebekannee Mehtapkz Hayır daha yumutlama değil c çizgi t çizgide çok koyu olucak şuan yakın gözüküyor
Mehtapkz HKclm ay insallhh bende dun gece degerlndrmistm smdi bu gece yarin gece die ole 3 kez degerldireym tesekkur ederm canm ❤️🤲
Mehtapkz Mutlubebekannee Evet cnm test durdukca baya koyu oldu bu ilk yaptgmda hemen resm cekmistm ama bi 15 dk sonra falan dahada koyu oldu ya bugun ya yarin ozaman dimi yumurtlama
Mutlubebekannee Mutlubebekannee Ve ovulasyon testinin sonucu 10 dakika sonra çıkar doğru sonuc 10 dk sonra
merveyusuf60 Mutlubebekannee canım ovulasyon yapmıştım da C koyu renk T hafif çizgi var o zman yumurtalma yakın olduğunu gösterir
Mutlubebekannee merveyusuf60 Canım ovulasyon testleri herzaman çift çizgi çıkar ama doğru günde c ve t birbinin aynısı çıkması lazım bir gün öncesinde ise kontrol çizgisi yine belirgin çıkıyor ama diğerine göre daha silik görünüyor
merveyusuf60 Mutlubebekannee canim peki benim teslerimm günlük iki adet kutuda her sabah aynı saate yapıp bir de akşam mi yapmma gerek acaba öyle sanıyorum kağıt vardı ama bulmadım şimdi
Mutlubebekannee merveyusuf60 Tatlım adet günlerin düzenliyse zaten 10 12 gün sonra görüyorsun yumutlamayi tabi ki herkesinki farklılık gösterebilir inşallah yakalarsin bununla alakalı birçok video var izlersen daha iyi aydınlanirsin 😊😊😊