Onikion 38 haftalık gebelik çatı muayenesinde bebek pozisyon baş aşşağı ama başı çok yukarıda dendi 40 a kadar beklicez gelmezse sezaryen, neler yapmalıyım genelde bebek ne zaman kanala iner bu haftalarda normal mi ?
Deletedmom_110 Onikion doğum başladığında aşağı iniyor zaten dönmeyen bebek bile dönüyor doğum sancisiyla bol bol yürüyüş yap merdiven in çık çok hateketli geçir günlerini normal doğuma çok faydası var hateketin
SedatVeAnnesi Onikion benimde 38+3 inme sancı vs hiçbişey yok bekliyoruz canım sanırım anca mı iniyor bende çok çözemedim
ZeynepAren Onikion eşinizle gün aşırı ilişkiye girin ve bol bol yürüyüş yapın. Hurma ve ananas yemenizide tavsiye ederim 🥰
Furkanesra06 Onikion bende aynı durumdayım salı günü çatı muayenem var şuan 38+5 im. Bu hafta gittiğimde doktor bol yürüyüş squat yap merdiven in çık dedi bakalım salı günü görücez işe yaradı mı ☺️
Onikion SedatVeAnnesi sancı ağrı vs hiç yok böyle bekledikçe kilo da çok artıyo normal doğumda zorlanmayız umarım