dnz-d Kızlar nasıl geçiyor hamileliğiniz, çantalar hazırmı benim daha alınacak birsürü eksiğim var , psikoloji deseniz korku yok ama hazır gibide değilim . Sizde durumlar ne ?
Sbm050421 dnz-d 28+1 im çantayı 34 te hazırlamayı düşünüyorum , 32 gibi de kıyafetlerini yıkayacağım inşallah 🥰 bebişim hareketlendikçe çok güzel duygular kaplıyor içimi bir yandan korku da var tabi , karışık duygular 😇
Elvanguzel dnz-d 27+0 herşeyim hazır erken doğum riskim de olduğu için ve ileride agırlaşma durumundan dolayı erkenden yaptım bitti oğlumun beşiği örtüleri yıkanacak sadece tabiki çanta hazırlamadim henüz kıyafetleri yıkandı ütülendi vakumlandi tozlanmasin diye Hep birlikte yavrularimizi hayırla sağlıkla kucağımiza alalım inşallah 🌹
Fatma-onal dnz-d ben daha hiç bir şey yapmadım sadece kıyafetleri uyku arkadaşı ana kucağı bebek arabası ve küvet aldım beşik almam gerekiyor nevresim almam gerekiyor haftaya tamamlamayı düşünüyorum
Nsrn1 dnz-d benim bebeğimin eşyalarının bir kısmı memlekette evimde, bir kısmı benim yanımda. Nasıl olacak bilmiyorum izne çok erken çıkmak istemiyorum doğum sonrasında lazım olacak izinlerim 🤦🏻♀️
dnz-d Elvanguzel ayy ne güzel herşeyin hazır olması , rabbim zamanında sağlıkla hayırlı doğum nasip etsin canım benim 😘
MirayveAnnesi22 Her şeyimiz hazır şükür son anlara bırakmak istemedim sadece yıkanıp ütülenecek çanta hazırlanacak 🥰🥰
dnz-d Nsrn1 ayy bide o var şuan nefes alma zorlandı çabuk yoruluyorum ayak kasılmalarımda öylesine , bende dayanmak istiyorum bebekle daha çok vakit geçirmek için , inşallah gücümüz yerinde olur ilerleyen zamanlarda 😊
vesilece dnz-d çok şükür alışveriş kısmını bitirdim ama hiç bişeyi yıkamadım canım 🥴🥴 çalıştığım için 32de izne çıkıcam o zaman yaparım artık çanta.
dezgi dnz-d tam 27 haftalik olduk🌼 32 de çantasını hazırlayacağım inşallah 🌼 kıyafet anlamında eksiğimiz kalmadı bebek arabası beşik dolap gibi eksik de yok ama puset örtüsü şampuan ateş ölçer emzik losyon gibi bir kaç eksiğimiz var
dezgi dnz-d ha bu arada psikolojik durum çok karışık bir gün çok rahatım çok huzurluyum bir gün ağrıdan uyuyamıyorum mide yanmasından ve bu beni strese sokuyor 😭🥺
dnz-d dezgi ağrım oldumu ayy ben nasıl doğurcam deyip strese giriyorum bi sıkıntı olmadığı zaman aman doğururum herkez yapıyo diyorum 😂
Elvanguzel dnz-d teşekkür ederim canım aminnn hep birlikteyiz sağlıkla yavrularımızı kucagimiza alalim 🥰😘
Eyllce 34 haftaya yarın girmiş oluyorum bende yarın artık hastane çantasını yapayın diyorum eksik kalmadı herşey tamamlandı, yıkandı ama hastane çantasına gelince yapmaya üşeniyorum ay o kadar iş yaptım gıh demedim hastane çantasına gelince nasıl üşengeç olsum neden acaba