Merhaba kızlar nasilsiniz???Adetime daha 5 gün var 3 ay öncee düşük yapdim 2 regl gördüm.Bu üçüncü olucak tabi eger gorursem.Düzenli ilişkide olmadık aslında yumurtlaama dönemimi bile izlemedim(kayınbabam vefatile karışklık oldu) ama yinede iliski yaşadıkk.Normaldee gecen ay adetim 2 gün gecikmeyle olduu.Geçen ayın 23-ü yani regl gördüm bu ay daha 5 gün var sizce test yapayimmi?Biraz galiba acelemi ediyorum varsa anlarmiyim?