Papatya000 Kızlar enfeksiyon vardı doktora gittim ilaç yazdı bitir bol su iç dedi ama hala devam ediyor akıntım biraz korktum doğrusu 🤷🏻♀️
Gamzer Papatya000 Benimde vardı canım sarı akıntı, kaşıntı. Hamilelerin çoğunda oluyor sanırım bu. Bendeki sarı akıntı baya yoğundu bide fitil falan kullandım iyi gelmişti.
benimmdunyamm Papatya000 aman enfeksiyon deme bana ilişki falan yasak girmiyorum zaten 28 haftadan beri antibiyotik kullandım geçti şimdi gene başladı sarı akıntım geliyor gene enfeksiyon oldu kesin gidecem bakalım doktora