Brk_sda çok şükür🙏🏼 Çok geçmiş olsun🙏🏼 Çok sevindim iyi olmanıza😍 Ben de kanamalı bir hamilelik geçiriyorum😢 bir damla da olsa kan veya leke görünce soluğu doktorda alıyorum. Risk almamak gerek👼🏼 Doktorunuz gerekeni söylemiş zaten, bol su için ve uzanın mümkün oldukça. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah🙏🏼