Oznur663 Kızlar Şanlıurfa’da onerebileceginiz güzel ilgilenen ultrasonda bütün detayları anlatan bir doktor var mı sizin gittiğiniz memnun kaldığınız
Zeynobbb Oznur663 ben aslında once pınar sancaga gttım ama cok detay vermiyor ılglenmıyor degıstrmek istiyorum 17 haftalık hamıleyız dusuklerım de var sakınlestırcek bır doktora ohtyacm var bnm de
Nsnese Oznur663 Kadir yamana gidiyordum çokta memnundum sonra rahim kısalığı başlayınca Emre ekmekçiye geçtim ondan da aşırı memnunum ikisine de gidebilirsiniz. Yalnız ikisinin de muayene ücreti 400 TL
Oznur663 Nsnese biraz fiyat olarak yüksekmiş aslında kadir beye gidiyordum ama bana hiç detaylı bilgi vermiyor iki dakiks sürmeden bitiyor muayene
cihangirinannesiii Nsnese normal muayene yok emre ekmekçide her gittiğinde ayrıntılıya giriyosun özellikle sordum ben ☺️ Eski hastasıysan 400 yeni hastasıysan ilk defa gidiyorsan 500 den gidiyosun
Nsnese Oznur663 yaa bende çok memnundum soru sormama bile gerek kalmıyordu herşeyi kendi anlatıyordu her gittiğimde kullandığım ilaçlara kadar bakıp renkli resim veriyordu 🙄 3 aydır Emre hocayla devam ediyorum bilmiyorum son durumu o yüzden
Gizyy Oznur663 Bende 4 aydır kadir hocaya gidiyorum aksine yarım saate yakın muayene ediyor detaylı bilgi veriyor aksine ben çok memnunum
denizinannesi6163 Academia hastanesinde bayan doktorları tercih edebilirsiniz hem uygun hem de gayet iyiler 120muayene doğum da uygun ilgi den de memnunum
Nsnese cihangirinannesiii her gidişimizde renkli bakıyor evet bende 3 aydır falan Emre hocaya gidiyorum 400 TL muayene eski hastamı oluyorum
Nsnese cihangirinannesiii 😂demek ki yanlış biliyorsunuz çünkü perşembe günü gittim 2 Günde 500 olduysa bilemiyorum
cihangirinannesiii Nsnese diyorum ya eski hastası olduğunuz için 400 veriyorsunuz sorabilirsiniz isterseniz gittiğinizde
cihangirinannesiii Nsnese evet arkadaşım yeni başladı gitmeye 500 den gidiyor hatta ben emre beye özellikle sordum
Beyzas00 Nsnese merhaba bende emre ekmekçiye gitmeyi düşünüyorum doğum yaptınız mı nasıldı memnun kaldınız mı çok merk ediyorum
Beyzas00 cihangirinannesiii merhaba emre ekmekçide doğum yaptınız mı acaba nasıldı süreç memnun kaldınız mı