Nnanaa 1 gün kalsa iyi döngüm düzensiz o yüzden salı çarşamba perşembe üçünü beklemem lazım ancak üçüde geçerse reglim gecikti diyebilcem 😂🫣 Gerçekten çok zor beklemek, bide ilk denemeler olunca belirtide görünce insan yerinde duramıyor 😂 Eşim diyor ki biz neden sabahtan akşama bebek konuşuyoruz daha yokken 😂