Allah aşkına birisi bana bir şey söylesin. Oğlan dönmek bilmiyor bir haftadır akşamları sancım oluyor 39. Haftamdayım . Karnımı şekilden şekle sokuyor geriyor kasılma olduğunda çok hareketleniyor gün içinde de hareketi tavan ama asla dönmüyor yoga hareketleri yaptım merdiven inip çıkıyorum yürüyorum ama yok. İlk çocuğum normal doğmuştu erkenden dönmüştğ bu yaramaz niye böyle .