ZeyFat gece kadın doğum hastanesi varsa yakınında acilden git çok ağrın olduğunu ama gebelik şüphem var kafama göre ilaç almak istemedim de beta bakabilir miyiz dayanamıyorum ağrıya de ben öyle yaptım yaptılar hatta doktor betaya gerek görmedi gel bu ultrason bakayım dedi karından 5+5 dedi kesesi var ilaç yazacaktı hocam ben yarın doktoruma yazdirayim en iyisi dedim