Dilaraalin Allah Şifa versin inşallah. Kızımda 34. haftada ama 32.Haftayla uyumlu doğdu. 3 gün entübe kaldı sonra yavaş yavaş toparladı 9.Gün taburcu ettiler bizi. İnşalah sizde o günleri görürsünüz. Ben hep geleceğine inandım kızımın sizde güzel düşünün güzel olsun.Sakın kendinizi bırakmayın ben hiç ağlamadım kızım eve gelene kadar hep umutluydum. Sütümün etkilenmesini istemedim