GizemTayfun Dün tetanoz aşımı yaptırdım çok agrı yaptı agrıdan gece uyuyamadım 2 doz yaptırmasak oluyor mu
Secily GizemTayfun benim de öyleydi inan 3. Gün geçiyor acısı, bence mutlaka yaptırın ikinci dozu her türlü ihtimale karşı
Albertos GizemTayfun ben hafta olcak yaptıralı agrıyı atlattık şimdide kaşınıyor .ama parol iç bitane iyi geliyor
Meryem34 GizemTayfun bana ebe şişer ve ağrırsa buz tedavisi yap dedi bence devam et yarıda bırakma kuzenim Doğum yaptı yine vurdurdu 10 yıl mı ne geçerliymiş 2. Düşünürsen ondan gerekmicek 😊
GizemTayfun Meryem34 Banada söylediler 2 dozdan 6 ay sonra 3 doz dedi toplamda 5 doz 20 yıl koruyor dedi diğer gebelikte yapılmıyormuş