Merhaba annişler 657 tabi memurum fakat iş yerinde eğilmem gereken ayakta çalışmam gereken durumlar oluyor ayrıca hastaneye kontrole gittiğim zamanlarda sürekli sorun yaşıyorum ne zaman geleceksin öğleden sonraya kalacaksan rapor al vs diye 32 haftada çalışabilir raporu aldım fakat her işte çalışamayacaksan niye aldın çalışmak zorundasın diye mobing yapıyor bu konusa yasal olarak yapabileceğim bişey var mı? Bilginiz var mı acaba