Kızlar doktorum kist için promolut n verdi 15. Gün kullanacaksın dedi ama bana korunacaksın falan demedi. Az önce bir yerde okudum bu şekilde olunan gebelikleri sonlandırmak gerektiğini yazanlar vardı. Bilgisi olan varsa yardımcı olsun lütfen dün geceden beri bunu düşünmekten uyuyamıyorum,korkuyorum sıkıntı olursa diye