haticenurrr bat 20, yumurtlamanın 12. günü, böyle bir belli belirsiz çizgi 2. dakikadan itibaren çıktı yorumlar mısınız çok heyecanlandım 2 gün önce çıkmamıstı🙈
M-eng95 haticenurrr canım bence hamilesin yarın veya ptesi tekrar yap koyulaştığından emin ol sonra da kan ver 🥰 bence şimdi kan verme düşük vs çıkarsa gerilirsin koyulaştığını gör kan ver daha yüksek çıkar
Seymaa950 Var gibi canim silik cizgi bikac gun sonra tekrar test yap ya da kan tahlili ver onda daha iyi belli olur.
haticenurrr Seymaa950 tamam canım cok tesekkür ederim adetimi bekleyip biraz geçince vermeyi düşünüyorum dua et bana nolur🙏🏻
[silindi] Hayırlı olsun canım benim 🥰 Yumurtlama ayın kaçıydıı , yumurtlamadan kaç gün sonra görmüş oldun silik çizgiyi
haticenurrr [silindi] ayın 6sında pik yapmıstı ovülasyon testiyle takip etmistim ertesi gün çatlamıstı 12 gün oldu sanırım 🥰