Mutluanne7 Güzel hamişler merhaba 36+3 oldum bugün. Dün kontrolüm vardı ve NST de sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum. Doktorum bebek biraz erken gelebilir dedi böğürtlen çayına hurmaya ve squatlara başla dedi. Nst de hissetmediğiniz sancı çıkan oldu mu?
Hlal Mutluanne7 ilk hamilelegimde bende hssetmedm nst de sanci ciktigi icin hemen yatis verip suni sanci ile dogum yapmsdm 41+2 de
Dlr48 Mutluanne7 biçmi hissetmediniz birley belirti vs gerci benimde bikere cıkmıstı ama durduruldu sonra
Elfs Elfs 20-30 arası sancı bile sayılmıyor. 36 da sancım 60 çıktı 40+3 de doğmadığı için kakasını yapmış acil sezaryene alındım.
Seymaa950 Bende ilk dogumda 36 haftaliktim hem sancim hemde 3 cm acilmam vardi 1 saat yuru gel devam ederse dogum baslamis demek dedi yurudum geldim 4 olmustu cok sukur o gun dogum yaptim
Beyel Mutluanne7 benimde ilk gebeligim oyleydi 33 haftada sancim vardi ama ben hissetmiyodum hatta acilmamda vardi 3 cm oyle kontrole gittik farkedildi yoksa anlamiyodum cok şükür 36 ya kadar durdu. boyle durumlarda dogum kolay oluyo canm rahatlatmaya calis kendini. Bana sanciyi bebek cekiyo anne degil demislerdi cok tuhafima gitmisti insallah bi avazda kurtulursun
despina234 Mutluanne7 canım benim de senin gibi olmuştu. 36+2 de sancı çıktı ama ben hiç hissetmiyordum. Yürüyüş, hurma falan her şeyi denemiştim yine de kızım 39da geldi 😊 belli olmuyor ne zaman doğum olacağı da 😊