Evinde kedisi olan deneyimli anneler; Doğum sonrası kediniz bebeğinizin gelişini nasıl karşıladı?
Benim kedim dişi,çiftleşmek için gelen erkek kedileri bile istememiş hatta dövmüştü. Kısırtlaştırdık. Eve gelen misafir kedileri kucaklayıp sevdiğimde de bacağımı ısırmaya çalısıyor çok miyavlıyor 😅 Açıkcası bu kadar kıskanç olması endişelendiriyor beni. Ondan asla vazgeçmem,yatıp kalkıp "bebeğimin alerjisi olmasın" diye dua ediyorum. O benim canım,ilk göz ağrım 😻
Deneyimli anneler ya da çevresinde şahit olan annelerimiz izlenimlerini paylaşırsa çok mutlu olurum 🙏🏻