Buseyllzr ilk oğlumda çok zorlandım. 4 cm zor oldu ve epidural istedim. Gece 4 gibi epidural yapıldı öyle rahatlamıştım ki. Sabah 6.00 a kadar kendiliğinde acısız sancısız açılma oldu 8 cm. Sonra çektiler ve açılma biraz daha sancıyla ilerleyince doğum başladı. Yine aynı şey olacak ama emin ol hamileliğin tadı da ancak 9 ay vallahi 😂. O acıyı çekmeye değer kucağına tırtıl gibi bişey veriyorlar. Ben şimdi suni sancı alıyorum yine bana mısın demiyor 🤦🏻♀️. Sabaha kadar sancılarım başlar inşallah. Duamdasın, sen de bana dua et olur mu? Durumunu da yaz sık sık. İnşallah yarın yatışın yapılır. Dediğim gibi ağrı eşiğin düşük gibi davran, çok ağrım var de madem . çünkü artık günler yavaştan geçiyor. Hem bize stres hem de bebeklere. İnsan endişe ediyor ne olursa olsun