NurrrH ben Murat Doruk takipliyim vitalede görevliyken bile orada yaptirtmamisti Ismail Ergin‘e gittim doktorum önerdigi icin ve cok memnun kaldim suyum az ciktigi icin 2 hafta araliklarla 3 kere kontrole cagirdi bebegim yüzünü göstermedigi tekrar kontrole gittik hic birinde ekstra ücret almadi ve ayni ilgi alakayi gösterdi her gittigimde cok detayli inceledi hepsinde ve bizim anlayacagimiz dilden sakince anlatti cok cok cok memnun kaldik kendisinden tavsiye ederim