Mommhappy 34.Haftaya girdik oğlumla ve bebiş doğdu butonu geldi 🙈 ben daha geç gelir diye tahmin ediyordum. Kimler bizimle berabeer hazırlıklar tamam mıı ❤️❤️
Hatice_gzr2505 Mommhappy 34+1 den merhaba 😂 çantamız hazır kontroller son hız devam hazırda bekliyoruz bakalım o butona ne zaman basıcaz
Ayseparpar Mommhappy benimde bugün gelmiş değişik bir duygu karmaşası yaşadım 🥰 hazırlıklar tamam sayılır eksik bitmiyor 🙄☺️
Mommhappy Hatice_gzr2505 ben çantayı hazırlamadım daha. yıkadım ütüledim ama hazırlamadım. Daha erken gibi geliyor tam 1 ay var doğuma sezeryan olucak 😀