hilaleee Kızlar rahim filminden sonraki ilk ilişkiniz nasıl oldu yani ağrı acı oldumu veya kendinizde bı farklılık hissettiniz mi. Benim sol tarafimda bı batma oldu iliskiden sonra.
benimmdunyamm hilaleee olmadı diye hatırlıyorum ama rahim filminden sonra ilk defa bir adetim ağrısız olmuştu
Duygucancan hilaleee ben agrı hatırlamyrm ama filmi çektirdikten sonra 2. Ayımda gebe kaldm cok şükür
hilaleee benimmdunyamm anladım canım çocuk sahibi olabildin mi peki yani onun için mi çektirdin sende benim 2 yıldır olmadığı için çocuğun çekildi çok şükür bı skntida çıkmadida
benimmdunyamm hilaleee evet canım bende polikistik var zaten tüplere bakıldı bir sikinti yok tüplerde hamileyim şimdi darısı sana olsun
benimmdunyamm hilaleee canım rahim filminden sonra yumurta büyütme çatlatma denedik olmadı bende tedaviyi bıraktım 7 ay sonra falan hamile kaldım