Merhaba güzel anneler. Uzuun maratonun sonuna gelenlerdenim bende 🤰. Hamileliğim boyunca hep normal doğum düşünüyordum, eğitim bile almıştım o kadad emindim 😁 Hatta burada yazanlar olurdu kendinizi şartlandırmayın diye kesinlikle haklılar 😁 Canım oğluma kavuşma hikayeme gelirsek. 37+3 de doktor kontrolümüz vardı suyunun alt sınırda olduğunu ama bir hafta daha idare edeceğini söyledi. Ertesi gün akşam lavaboya gittim birden bire su boşaldı, kesinlikle anlıyorsunuz idrardan farklı çünkü. Sakince doktorumu aradım oda hemen hastaneye gel dedi. Gittik hastaneye çatı muayenesi yaptı ebe hiç korkulacak birşey değil kesinlikle saniye sürüyor. 0 açıklık vardı nst de bebeğimin kalp atışları düzensizdi ve suyuda bitmişti. Bu yüzden plansız ve acil bir şekilde sezaryene karar verildi. İğne denildiği kadar korkunç değil sakin ve derin bir nefesle halloldu.süreç boyunca sakin kalan ben bebeğimi gösterdiklerinde iki göz iki çeşme oldum 🥲 Şuan yanımda uyuyor ❤️ Size tavsiyem her iki koşulada kendinizi hazırlayın, bebeği kucağımıza alma şeklimiz bizi daha az ya da daha fazla anne yapmıyor. Kendinizi ve bebeğinizi sevin ,onlar gerçekten ne zaman ve nasıl geleceklerine kendileri karar veriyor. Rabbim hepinizi sağlıkla evlatlarına kavuştursun ❤️