Fatime1 Ultrasonda bebeğimin kalbinde leke görüldü bu durumu daha önce yaşayan annelerimiz yorum yapabilir mi
Ayselrn Fatime1 benimde evladımda aynı şey söylendi test vs yaptırmadım zaten daha sonra kayboluyomuş şuan şükür sağlıklklu
OzgeSrc Fatime1 3 sene once benim de ilk hamileligimde kalbinde parlaklik oldugunj ve bunun down sendromu belirtisi oldugunu soylemişlerdi. Burda paylasmistm hatta bi cok arkadas yazmişti. Cok sukur kizim saglikli bi skntisi yok . O yuzdem iciniz rahat olsun bu gibj seyler cogu kisiye soyleniyor
Missmiyuki Fatime1 bende de aynı sorun var fakat kalpteki parlaklık, leke asla kendi başına bir bulgu değilmiş onunla birlikte başka belirtilerin olması lazımmış o yüzden içini rahat tut doğuma kadar ya da doğumdan sonra geçiyormuş o