32 haftalik olduk bebeğim asagda ve hep kasıyor kendini karnm bildiğiniz gün boyunca sert hiç yumuşak olmuyor adet olmsm gibi ağrılarım var kasıklarım ağrıyor bebekte çok baskı yapıyor doğum pozisyonunda doktor normal olmadığını erken doğum olacgni söyledi serum iğne falan vurduyorum ama nst girince normal çıkıyor sancı falan bsy çıkmıyor neden acaba?