Kızlar çok kötüyüm halsizim ve alev alev yanıyorum dün akşam başladı hiç bişeyim yoktu sonra ayağım kollarım içim yanıyor hemen anladım enfeksiyon var vücudumda dedim eşime söyledim acile gittik kanda ve idrarda enfeksiyon çıktı serum bağladılar parol verdiler monorol diye bir ilaç yazdı gece eve geldik hemen içtim ama bugün hala devam ediyor parol alıyorum gün içinde 3. parolum yani anlamıyorum günde üç litre su içiyorum evden dışarıda çıkmıyorum bu nasıl olmuş olabilir ki ne zaman geçecek böyle benim gibi yaşayan var mı acaba